JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kvalklart bland 5-åringarna
Moderator
Hästnyheter
Bruksprovets torsdag fortsatte med bedömning av gångarter med egen ryttare för 5-åriga hingstar. De tio hingstarna visade sig vara väl...
Hästnyheter
125 stycken 5-åringar har kvalat in till semifinalerna av Folksam Open i hoppning. En bråkdel ska sållas ut till finalen och efter...
Hästnyheter
Många försökte, få nådde hela vägen fram. Nu är semifinalerna hoppade och det är klart vilka 5- och 6-åriga hästar som gör upp om...
Hästnyheter
Runt 140 stycken 6-åriga hästar är i Falsterbo för att hoppa om 20 finalplatser. Nu är första halvlek mot finalen avklarad. ...
Källa /...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Ingen aning det står helst inom 2h, max 4, men även max 8 om man ställer i kylen men helst inte. Så väldigt ambivalenta tider...
De...
Hoarfrost
2 minuter sedan
Svar: 1 364
Visningar: 49 244
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Köpte nya blommor idag och gjorde en till blomlåda. Riktigt nöjd med dahliorna som strålar som solar och kontrasten mot det vackra lila...
Görel
2 minuter sedan
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Föredrar en lugn hund. Har tidigare haft rottweiler, en ras jag verkligen älskar men blir för stor och krävande för att funka idag.
Oliver628585
34 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 629
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Körde no planaria i 243an. Nu vet jag att det har ihjäl även sandsnäckorna :( så nu har jag en nitrit-spik (0,05 mg/l) vilket tyvärr är...
Scandi
52 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 41 333
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Här har vi vilodag och njuter lite av att vara ensamma hemma då sambon är iväg på resa. Imorgon får trion vara hemma under tiden jag är...
Red_Chili
Idag kl 17:42
Svar: 1 242
Visningar: 74 467
Hund