kvalliten i september

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 717
M

mizz_perfect

jag kollade in på asvhs hemsida för att kolla sista anmälningsdatumet till kvalliten för 4åringar men hittade inte på något...

någon som har koll på när det är sista dagen att anmäla sig?

Sv: kvalliten i september

Jag tror ännu inte slutdatumet för att inkomma med propositioner har varit...så för att få infon genom ASVH:s hemsida får Du nog vänta lite till.

Du kan säkert redan nu ta kontakt med Din regionala avelsförening för att få veta datumet för arrangemanget även om Du kanske inte kan få alla detaljuppgifter.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: corzette
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Jag har anledning att tro att min hund har ätit hästbajs som en järv kan ha kalasat på före. Upptäckte järvspår på hygget bredvid...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: tanten
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
439
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka