Du menar märket?
Det är ett amerikanskt märke från Colorado
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar märket?
Älskar också märket. Det finns på vissa Coop och ibland Ica Maxi. Och på Systrarna Grenes.Även om jag är en teknarkare känner jag inte igen det märke(?) jag tror ni pratar om, men rooibos grantäpple är ett inte helt ovanligt smakkoncept på te som säljs ffa i affärer med arab-profil.
När du säger systrarna Grenes, var jag tvungen att gå ut i köket och kolla vad för teer jag köpte där sist.....Älskar också märket. Det finns på vissa Coop och ibland Ica Maxi. Och på Systrarna Grenes.
Oj, nostalgin. Caféet jag jobbade på i tonåren hade ett som hette brunkullans gröna som nog är det godaste gröna jag smakat. Hade helt glömt det, dricker så sällan te. Nu blev jag ju lite sugen på att göra en beställning och se om det smakar så gott som jag minns!Jag som egentligen avskyr te tycker om Brunkullans te och de har en webshop http://brunkullan.com/shop/
Allra bäst är det gröna vårtéet tycker jag![]()
Där har du ju lite Celestial Seasonings.När du säger systrarna Grenes, var jag tvungen att gå ut i köket och kolla vad för teer jag köpte där sist.....
Ops!Hr bara provat den till höger, frukt-teerna, men mjaeee...jag stoppade in paketen i skåpet och hade glömt bort dom...
Jag har precis köpt det jag också men inte smakat än. Hoppas jag kommer gilla det.Jag var tvungen att pröva Friggs Rooibos blåbär efter att ha läst här i tråden. Och jo, det är det första Rooibos i påse som faktiskt smakar ganska likt de jag köper i lösvikt! Inte riktigt lika god smak men mkt bra alternativ när man vill ha det enkelt med pås-te och ett plus att det då finns i lokala mataffären!
Tänkte tipsa om Brunkullan. Älskar deras örtig citronJag som egentligen avskyr te tycker om Brunkullans te och de har en webshop http://brunkullan.com/shop/
Allra bäst är det gröna vårtéet tycker jag![]()
Testat Brunkullans rooibos blåbär vanilj?Jag var tvungen att pröva Friggs Rooibos blåbär efter att ha läst här i tråden. Och jo, det är det första Rooibos i påse som faktiskt smakar ganska likt de jag köper i lösvikt! Inte riktigt lika god smak men mkt bra alternativ när man vill ha det enkelt med pås-te och ett plus att det då finns i lokala mataffären!
Nej, men det låter intressant! Tack för tips!Tänkte tipsa om Brunkullan. Älskar deras örtig citron.
Testat Brunkullans rooibos blåbär vanilj?
Yogi tea classic är som att dricka pepparkaka.Gärna en skvätt valfri mjölk i. Ett kryddte, inget koffein.
En väldigt kryddig pepparkaka kanske jag ska påpeka, det är inget godiste.Nämen detta låter ju lovande!