JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kvalregler till ponny-SM i hoppning
Moderator
Hästnyheter
Tidigare har C-ponnyerna ridit Medelsvår A på SM i hoppning men inför 2025 sänks nivån ett snäpp. Även nya kvalregler införs.
Hästnyheter
Ett hinder verkar mer utslagsgivande än andra under ponny-SM i hoppning som pågår i Sundsvall just nu.
Vad är hemligheten?
Hästnyheter
Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Hästnyheter
SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svensk Politik 4
Samhälle https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MnrkxR/reaktionerna-i-m-efter-thybergs-avgang-kanslan-av-att-ingen-har-kontroll-ar-pataglig
Det...
MJLee
2 minuter sedan
Pluggtråden
Skola & Jobb Jag skrev på 1.2. Jag hade 0.8 som mål för att kunna söka in på det programmet som jag önskade. Jag prioterade inte skolan när jag gick...
underensten
7 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Inte min dag idag. Skulle hänga tillbaka hyllorna i dörren på kylskåpet efter rengöring. Tappade den och nu är en stor bit borta :meh:
MJLee
11 minuter sedan
Svar: 1 780
Visningar: 62 918
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Håller tummarna du får möjlighet att köpa tillbaka då (om det är det du vill såklart)
Alexandra_W
4 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Svansen; först tvättar du rent den med schampo. Funkar med billigaste i affären, inget dyrt hästschampo. Sen tar du i ketchup och låter...
Habina
6 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 92
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Red dressyr I ridhuset ikväll, Ärtan är on fire 🔥
Hon har varit väldigt het hela veckan, men det kändes bra överlag. Red igenom La1 och...
Bison
11 minuter sedan
Svar: 1 341
Visningar: 104 599
Grenar