Kvargätare!

Sparrisen123

Trådstartare
Kan man blanda kvarg och yoghurt för att det ska smaka lite mindre "tjockt" liksom? Eller är det konsistenser som inte går att blanda?

MVH överkänslig-för-konsistenser-utanför-komfortzonen, spydde nästan pga konsistensen av en sked kvarg...

Sv: Kvargätare!

Jag brukar blanda ut min med mjölk, fil eller yoghurt.
Ha gärna i tinade eller färska bär, en halv banan och lite frön/nötter :d

Brukar också blanda; naturell kvarg eller när det ska vara lyxigt citronkesella med honungsyoghurt. M-u-m-s.

Typ kl

Hur blir det om man blandar det med mjölk? Går mjölken "in" i det liksom så det blir krämigt alltihop eller blir det blötare partier?

Okej :p
Då ska jag prova det senare och röra som en idiot och hoppas på att kunna äta det :p
Hur mycket mjölk/yoghurt ska man ha, finns det nåt på ett ungefär vad som blir lagom? Typ 50-50 eller nåt?

Liknande trådar

Mat Jag har så svårt för att hitta vettiga mellanmål som jag gillar i längden. Dessutom kunde väl inte någon variation på frukost skada... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 180
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
692
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka