E

EmMmY

har jag fel eller har det börjat gå på flera av ridskolorna i sthlm? :eek: :(
 
hörde att Vällingby var drabbat. (Rätta mig om jag har fel, jag har gärna fel här! :cool: )
 
Vällinby har varit hårt drabbade hela hösten.Verkar nu som det vänt och hästarna börjat tillfriskna.
 
det var ju för skönt! Jag hade nästan fel!

För jag menar att det är synd om hästarna och ett bakslag för ridskolan som drabbats
/P
 
Ja vällingby har varit hårt drabbade men är på bättringsvägen. Även Värmdö har ett stall smittat. Sen hade de det på en annan ö i norrtälje trakten.. inget som är anmält utan endast uppsnappat från bekanta som har vistats där..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Stoppa kvarkan är en årlig kampanj med målet att minska antalet utbrott av kvarka hos hästar. Utbrott kan medföra att anläggningar måste...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera hästar har drabbats av kvarka på en ridanläggning i Ystad kommun. Vilket stall det rör sig om vill dock inte länsstyrelsen berätta.
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I P4 Extra-gästen berättar han om hur han fick gå i ridskola för att kunna spela Mattis i nyfilmatiseringen av Ronja Rövardotter och om...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej, jag undrar hur många det är som har kommit igång med vaccinering mot Kvarka? Det verkar finnas ett nytt vaccin för hästar som...
2
Svar
35
· Visningar
2 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp