Kvitto istället för licens?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare RosenMedTaggar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 918
Status
Stängd för vidare inlägg.
R

RosenMedTaggar

Min kompis har ett litet problem. Hon har beställt en licens på internet, men hon har ingen skrivare. Hon kunde alltså inte skriva ut all information, utan skrev av inbetalningsnumret, och har betalat. Räcker det med bara kvittot på att hon har betalat in eller måste hon ha pappret också? Hon vet alltså inte ens vad hon har för licensnummer...

Sv: Kvitto istället för licens?

Det räcker bra med kvitto på att man betalat in licensen !

Tack så mycket, då vet jag!

Det finns redan TVÅ aktuella trådar om licenser. Kolla i dem så får du svar.

Jag skrev i en av dem också men fick inget svar, så då startade jag en egen tråd eftersom det är bråttom (hon ska tävla på söndag). Men om det stör dig ber jag så mycket om ursäkt. Ha det gött!/Roos

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Görel
·
Relationer Inspirerad av ett poddavsnitt som tog upp ämnet och chockad över vad folk kan göra i sin snålhet - vad är det snålaste ni varit med om... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 701
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 962
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka