Kwik out stigbygel!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hampis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 022
H

hampis

varför har de slutat tillverkas?
är det nåt fel på dem?
hade tänkt köpa dem men om de inte är säkra vill jag ju inte det.
tacksam för svar:bow:

Sv: Kwik out stigbygel!

Har de?
Har själv sett dem säljas på många ställen senaste veckorna!
Tycker de är mkt bra!

Har dom?
Jag har sådana och de fungerar precis som de ska göra. Jag tycker att dom är jättebra.

Jag har sånna och dom är super bram har haft användning av dem flera gånger, fastnade bakom sadeln med dem en gång men de gjorde så att jag kom lös. Tror inte någon annan stigbygel klarat det!
Enda felet är att de gnisslar ibland när det kommer sand emellan, men det är ju inget de ska sluta tillverkas för!

ag har sådana jättebra,såg sådana senast igår på en affär på internet..minns inte vilken bara

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
545
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
526
Senast: Elo
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 213
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka