Kyra K Coaching Josh

Solvira

Trådstartare
Någon som har den jackan? Är väldigt sugen på den, och skulle gärna veta lite mer vad folk tycker om den. :d Är det varm? Hur har den varit för er? :bow:

Det är alltså den som ser ut såhär:
C_Josh.jpg

Sv: Kyra K Coaching Josh

Jag köpte en Kyra jacka för några veckor sedan som jag älskar! :love: Min heter Rurik och finns på hemsidan under Active. Varm och go men andas och känns inte klumpig och stel som en del jackor kan kännas.
I den kommer jag garanterat inte att frysa i vinter.

Jag har också en Kyra jacka, som är fem år gammal nu, använd dagligen höst/vinter/vår och som jag älskar. :love: Det är därför jag funderar på den här nu. Det finns ju andra, liknande jackor men eftersom jag älskat min nuvarande Kyra K så är jag mer sugen på den här. :d

Snygg :love: Kanske i en annan färg dock... Var kan man få tag på den där då? Damn you, jag som skulle snåla i vinter :mad: ;)

Jag hittade den på Granngården. :) Finns i svart och nån olivgrön/brun nyans också. :) Jag behöver en ny jacka, och har kollat på en dunjacka som kostar 700 :- på Riktigt Ridsportbutik, men fick min pappa att gå med på att betala 700 av den här istället, så betalar jag resten. ;)
Så det blir nog den här jackan ändå! :banana:

Men jag vill ändå veta ifall det är nån som har nån erfarenhet av den! :bow:

Har köpt exakt en sådan jacka fast svart för 1mån sen.Den är superskön och snygg som bara den.För fin att ha till stallet än, tycker jag så jag har den till jobbet istället.

jag har bara provat den- men ojojojojojoj vad skön den är! :love:

vill också ha men passformen är inte helt hundra för mig. :(

Har en sådann fast bara coaching-modellen, i svart. Och det är den bästa jacka jag någonsin haft. Jag har aldrig frysit i den och den sitter jättebra. Har bara positivt att säga om den :)

Toppen! :D Provade ut vilken storlek jag ska ha idag, så nu ska den bara inhandlas och det fort som sjutton! :D :banana:

Hej :) Vilken färg köpte du?
Jag har köpt den beiga! :)

Jag har inte köpt nån än. Den fick inte godkänt av mamma, och jag har inte råd med hela själv. :(

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
886
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 036
Senast: Fille
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka