Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte en Kyra jacka för några veckor sedan som jag älskar! Min heter Rurik och finns på hemsidan under Active. Varm och go men andas och känns inte klumpig och stel som en del jackor kan kännas.
I den kommer jag garanterat inte att frysa i vinter.
Jag har också en Kyra jacka, som är fem år gammal nu, använd dagligen höst/vinter/vår och som jag älskar. Det är därför jag funderar på den här nu. Det finns ju andra, liknande jackor men eftersom jag älskat min nuvarande Kyra K så är jag mer sugen på den här.
Jag hittade den på Granngården. Finns i svart och nån olivgrön/brun nyans också. Jag behöver en ny jacka, och har kollat på en dunjacka som kostar 700 :- på Riktigt Ridsportbutik, men fick min pappa att gå med på att betala 700 av den här istället, så betalar jag resten.
Så det blir nog den här jackan ändå!
Men jag vill ändå veta ifall det är nån som har nån erfarenhet av den!
Har köpt exakt en sådan jacka fast svart för 1mån sen.Den är superskön och snygg som bara den.För fin att ha till stallet än, tycker jag så jag har den till jobbet istället.
Har en sådann fast bara coaching-modellen, i svart. Och det är den bästa jacka jag någonsin haft. Jag har aldrig frysit i den och den sitter jättebra. Har bara positivt att säga om den