Kyra k tävlingströja.

FadeAway

Trådstartare
Hur ser den ut (ok det kanske finns flera) Grejen är att jag vunnit en och ska bestämma storlek så hur är de i storleken. ;)

Sv: Kyra k tävlingströja.

Om det är tävlingsskjorta du menar så är de normala i storleken. Jag har stl 36 i min samma som i övriga kläder. Däremot tycker jag att Kyra K´s pikétröjor är lite stora i storlekarna...

Tävlingströjor från Kyra K står det :p

så jag tippar på skjorta ;)

Men hur är de över bysten?

jag tycker dom är ganska så tajta... o jag har max storlek 36.

jag köpte en kortärmad sådan på scandinavium, och jag köpte samma storlek som jag har normalt, 38, den satt jättebra

Om det är en av de nya för i år så är jag då GRYMT avundssjuk kan jag säga!!:eek:

Jag hoppades ju vinna ett års fri träning :D
Så jag vet inte alls vad det är för modell eller hur de ser ut :o

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 068
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka