labradorkorv...

En sån vill jag ha till min!!! :mad:
Min kära blandras (hälften labbe) har också sådana tendenser, tyvärr!
Han har förstört saker för tusentals kronor, putte ut en tung hink med färg (oöppnad 15 liters hink) i trappan och det var färg överallt.
Klöst sönder ytterdörren, dörren till trappen, tapeter, bitit sönder golv, ätit upp all mat när vi bjudit hem gäster, kablar, modem, alla hans "leksaker"...
Så jag lider med dig! Vet inte hur man ska göra, det verkar som min är en ögontjänare, så fort jag vänder ryggen till så är det nåt bus på gång! :(
 
Mina hundar når allt på bänkarna utan att behöva resa sig på bakbenen, dessutom kan gammel tiken öppna kylen - tänk då är hon inte det minsta kräsen :confused: det är hon inte när hon står och äter i soptunnan heller.
 
jag vill ha det fräscht i köket + det som hexe skrev... dessutom så är fönsterna riktade mot portingången. inte så lyckat.
 
Då kan jag förstå att man inte vill ha dom i köket :crazy:
Min stora vovve skulle aldrig få för sig att ta nåt på bänkarna (förutom kattmaten som ställs undan) och har inte lärt sig öppna skåpen...
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 153
Senast: Migo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 982
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 359
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 615
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp