Lacka släp

Fiorano

Trådstartare
Jag har en gammal bojsläp som börjar se lite sunkig ut utvändigt... Så jag funderar på vad det kostar att lack ett vanlig släp egentligen?

(Ja, jag förstår att det varierar-men på ett ungefär?)

Sv: Lacka släp

Om den inte är i väldigt dåligt skick eller att du inte har tid att slipa ner dem. Så finns det lackfärg för metall att köpa på burk som man rollar på. Det blir en fin yta och kostar inte alls i närheten av en sprutlackering. När det är hyfsat väder går det att göra var som helst.
Jag fick tipset av en bilmeckande kompis som använder detta själv till bilar och båtar. Har funnits i ett par år nu, men det är inte så många som känner till det. Finns i målaraffärer.

Sv: Lacka släp

Jag arbetar på Biltema och det är faktiskt vädligt många, tro det eller ej, som köper våran lack (50:-/burk) och målar sina släp med. De säger att det funkar jättebra!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 551
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 210
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka