Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
... av photoshop. Jag vill ha Adobe photoshop. Vad kan man göra i gratisversionen? Duger den till nåt
Var kan man ladda ner den säkert? Utan att få med reklam?
Jag vet inte hur det funkar med photoshop, men på de flesta kan man ladda hem en testversion i 30dagar som är precis som de man köper bara med tidsbegränsning.
Har själv Flash hemma nu med 15 dagar kvar på. Exakt samma som original programmet.
på http://gimp.org som sagt var. ang googla efter photoshop, så är det nog ingen bra ide, det är nästan en garanti för att få virus. www.adobe.com är däremot ett hett tipps när det kommer till demoversioner, dock så tror jag att man inte kan spara i demoversionen av photoshop.
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Juridik & Ekonomi Har ni kollat med bostadsrättsföreningen att de godkänner detta upplägget? En BRF ska man göra medlemsansökan till vid byte av ägare...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...