Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag vet inte hur det ser ut i windows eftersom jag sitter på mac för det mesta när jag jobbar..
aja.. men typ font box (finns i macarna) eller dyl där man kan lägga typsnitt i mappar (efter projekt/jobb eller dyl), aktivera/inaktivera typsnitt osv.. det blir rätt ohanterbart om man har 5-6hundra typsnitt... och då en del symbol-typsnitt etc.
Jo man klickar på den text man vill ha så när det är nerladdat så kanske du ser uppe i hörnet tt det står ''INSTALLERA'' Sen när det är installerat klart ´är det automatiskt inne på photoshop!
Tänkte berätta hur jag gör. För det första är det inte photoshop som har dåligt med typsnitt. Det är din dator som har få. Dom du har i datorn från början påverkar t.ex. både word, ps, powerpoint... Installerar du ett typsnitt kommer det att finnas tillgängligt i alla programmen.
dafont.com är den jag har använt den senaste tiden. Inget plotter på sidan och lätt att hitta för ALLA
Leta upp fonter och ladda ner till skrivbordet genom att trycka på "Download"
Zippa upp med WinRAR som finns att hämta på rarlab
Ta bort de filer jag inte vill ha t.ex. textdokument, bilder och de kursiva versionerna (jag gillar inter kursiv text )
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Kläder & Bli fin
Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget...