Ladda ner video från Aftonbladet

SoffiProppi

Trådstartare
Är det någon som vet ifall det går att "tanka" ner och spara en video från Aftonbladet? Hur gör man i sånna fall? Har nämligen tagit min intervjuoskuld och vill gärna ha kvar det i min dator :D

Sv: Ladda ner video från Aftonbladet

Aha, är det du med valen!?! :)
Kan inte Aftonbladet skicka den filen till dig då?

Aha, är det du med valen!?! :)
Kan inte Aftonbladet skicka den filen till dig då?

Tänk, jag gissade faktiskt att det var du! :D Vad roligt!

Hahah, japp, jag är "Svenska Sofia" (artistnamn alá Aftonbladet) som filmade valen med världens pipigaste röst :angel:

Zaga, det ska jag höra efter om, det tänkte jag inte ens på hahah... Tänkte att det fanns något lika käckt system som det finns för att få ner från YouTube men det är nog lättare att bara be om den :bow:

Jag tror absolut du får bäst kvalitet på filmen då, men det går säkert att göra på eget sätt också!

+ Zizzy

Det var helt obegripligt häftigt! Händer, armar och ben bara skakade efteråt, och ingen vågade bada igen på ett tag :D

Han nämde inget i inslaget, men knölvalen skrämde slag på två kvinnor som kom i en kajak när han gick upp för luft några meter framför dem. :D Sen trodde de att valen gick till attack mot våran båt så de vågade inte lämna land på ett tag :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
691
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
508
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 355
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka