Laddare till laptop

Pancakes

Trådstartare
Laddaren har visst fått ta lite stryk under de tre år jag haft min laptop och har ni gått sönder så man får stryka den medhårs för att den ska ladda datorn (den är alltså sönder, om man kikar kan man se koppartrådar där gummit är trasigt). Om man traskar in till en data/it-butik borde de väl kunna sälja en ny? Vad kan den tänkas kosta mellan tummen och pekfingret?

Sv: Laddare till laptop

vilken sladd är trasig? den mellan vägguttag o laddare eller den mellan laddare och dator?

den mellan vägg o laddare brukar vara löstagbar, den andra delen inte.. är det det fasta kablaget kan du räkna med att köpa ny laddare.. och de brukar ju ligga på 5-8 hundra om man ska ha orginal.

Men den fungerar fortfarande som den ska?

Gör den det så rekommenderar jag lite eltape :idea:

Det finns ingen anledning att köpa en ny så länge den fungerar.

Den fungerar emellanåt, har inte riktigt hittat den rätta vinkeln än... Tejpad är den redan sen några veckor tillbaka men det har spruckit upp mer sen dess tror jag för den är lynnigare nu.

Tack för tipset men jag har inhandlat en ny redan. Fick någon multigrej för 500:-. De kunde ordna en originalsladd men det skulle kosta runt 2000:- så multisladden fick bli bra :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 521
Senast: Ava22
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 709
Senast: MJLee
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 104
B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 985
Senast: BonnieS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V