Läder eller Mocka?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare minnie_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 684
M

minnie_

Hejsan!

Jag undrar av er som har erfarenhet vad dom är bäst av läder och mocka chaps (hellånga.) Vilka är bäst ang. regn, kyla, värma, sommar, vinter allt!

Tacksam för svar,
/M

Sv: Läder eller Mocka?!

Har bara haft ett par i läder. Var väldigt bra att ha när det regnade, de tar nästan inte åt sig vatten på utsidan. Dessutom enkla att göra rent, bara att tvätta av med en blöt svamp. Tyvärr får jag inte igen blixtlåset på dem längre...

Temperaturmässigt sett skulle jag inte tro det är någon större skillnad på mocka och läder, när det är varmt blir det liksom för varmt oavsett vad man har på sig.

/Ida

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
381
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 927
Anläggning Behöver lite hjälp med aggregat då det jag har slutat funka. Behöver en matarkabel som är typ 7 meter mellan staketet och jordspättet...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka