Läder som tappar färg/bleks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare caramelle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 223
C

caramelle

Hittade ingen tråd så jag kör på med en ny ist :idea:

Har ett svart träns, som tyvärr har tappat färgen, eller blekts? Jag vet inte vilket, men på nosgrimman har lädret blivit brunt!? :confused: Alltså, bara en liten bit, c:a 3 cm långt och 0.5 cm högt. Tycker detta är väldigt synd då tränset är fint och i övrigt bra kvalite. Finns det något att göra åt det? Tacksam för svar :)

Sv: Läder som tappar färg/bleks?

Finns ju svart läder färg,så tränger det in i lädret. Men kommer inte ihåg vad jag har sett de. Letar själv jag med :)

Sv: Läder som tappar färg/bleks?

Okej :bow: Så det är inget farligt för lädret eller nått?

Liknande trådar

Utrustning Ska snart beställa ny sadel till lilltjockisen men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ta :p Vilket är snyggast till en fjord...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: -Catherine-
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 139
Senast: scizofren
·
Utrustning Jag köpte en begagnad mörkbrun nosgrimma som bara är hur härlig som helst. Problemet är bara att jag har svart läder på övriga...
Svar
5
· Visningar
6 350
Senast: eyz
·
M
Utrustning Är det någon här som vet hur man kan färga läder? Antingen skavd färg eller från brunt till svart. Mitt bruna träns :love: passar inte...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: IvoryTower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka