lädergrimma och träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 895
L

Lozzan

Hej! jag var på ullared förra veckan och såg en jättesnygg lädergrimma! Jag förstår inte varför jag inte köpta den, så nu undrar jag vart man kan hitta nogon liknande. Den ska vara mörkbrun med ljusa el. vita sömmar. ev. svart lädergrimma kan också gå, den ska inte kosta allt för mycket.

Sen undrar jag om någon vet vart man kan hitta svarta träns med ljusa sömmar i shettistorlek.

/ :bump: :bump: \

Sv: lädergrimma och träns

såg du om det fanns någon snygg lädergrimma med smala remmar som man kan använda till tävling? isf vilka färger fanns? kostnad?

har inte hööks nåt? är dålig på shettisstorlekar

dom var inte jättesmala grimmorna, men dom var inte klumpiga heller. Det fanns en lädergrimma för 49 kr, men den tycker inte jag var så snygg. Den jag vill ha kostade 99.

Jag var där i torsdags!!
De hade två olika sorters lädergrimmor och har för mig att en var av det smalare slaget.
Har den bredare själv som går i sherryton mkt. fin!! Och bra kval. till det priset 98:-
Tror att den dyraste grimman kostade just 98:-
Tränsen kollade jag inte så mkt. på då jag inte behöver ngt. såg att där hängde både i svart och brunt i alla fall.
Köpte ett fleecetäcke och ett schabrak till en här på buke kostade 119:- resp. 70:- och kval. är den samma som i andra hästaffärer typ
H**ks fattar inte hur de kan sälja så billigt, men det är ju bara kul fär man kan ju köpa desto fler :angel:

träns till shettis kanske finns på "Lillhästen i Stav" då de har en speciell shettis-avdelning, om jag inte minns fel.. :)

Tränsen är inget vidare i kvaliten. Köpte ett och hästen ville klia sig och efter vart det avskavd färg. Brunt under det svarta. Inte genomfärgat alls...

tittade på tränsen där men dom var bara helt "vanliga" enkla svarta och minishettis storleken var jättestor. Men dom hade fina grejer oftast

Men h**ks har ju bra storleker till minishettis och eko-hallen...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Edla
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 337
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka