läderlappar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 782
C

cerrox

lite svårt att förklara, men finns det sådana där små läderlappar som skyddar sadeln från sadelgjords spännerna att köpa? vart kan man hitta det? har nämligen inga sådana på den nya sadeln, men jag vill gärna ha det.

hittade en bild på vad jag menar för läderlappar. det är inte den sadeln som saknar, men det vart den enda bilden jag hittade som visar vad jag menar. ;)

Globus_224055b.jpg

Sv: läderlappar.

Sålde själv nyss sådna på Tra*era. Plockade bort dem från en sne Hubertus. Själv har jag aldrig sett sådna säljas men be en sadelmakare göra ett par eller annonsera att du vill köpa.

Sv: läderlappar.

Sålde själv nyss sådna på Tra*era. Plockade bort dem från en sne Hubertus. Själv har jag aldrig sett sådna säljas men be en sadelmakare göra ett par eller annonsera att du vill köpa.
synd att jag missade den annonsen. :cool: tack för förslagen, ska höra med en sadelmakare, dom borde ju kunna göra ett par. ska även slänga ut en annons.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?