Läderridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zykk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 823
Z

zykk

Vet att det finns en del trådar i ämnet redan men...

Jag är på jakt efter ett par stövlar som INTE är snörning på. Dom ska vara smala i skaftet. Med eller utan dragkedja. Svarta ska dom också vara. Nån som har tips på såna?? Mina har snart gjort sitt tyvärr. Köpte dom begagnade så jag vet inte vad det är för märke, annars hade jag köpt likadana :love:

Sv: Läderridstövlar

Mountain high rider-stövlarna är jättesköna och bra! De är jättemjuka redan när man får dom, dessutom.
Finns i svart och brunt. De svarta är tävlingsgodkända.

Men dom är väl väldigt grova? Typ som kängor nertill? Inte såna jag tänkt mej, utan vill ha "klassiska"

Jag har ett par Petrie (lite osäker på stavningen), dom är smala i skaftet och väldigt snygga tycker jag. Dom ska jag troligtvis sälja eftersom jag har vuxit ur dom i skaftet (strl 36). Jag ska nog köpa mountain high rider istället... :d

var kan man se hur dom ser ut? Var säljs dom?

ok jo dom såg helt klart intressanta ut! Men de säljs i vanliga butiker också eller? Vill ju helst prova :)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
543
Senast: Shixle
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
965
Senast: Hermelin
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
654
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka