Läderskydd

nexxa

Trådstartare
Ngn som kan tipsa om snygga lädersenskydd och bakbensskydd, ska finnas i svart får gärna ha fårskinnsludd och knäppe av typ ngn form av ngt elastiskt alltså inte i läder då jag tror han bara kommer få skav (väldigt känslig) har hittat på Hästshoppen ngr som heter Germanline men vill gärna ha fler för slag!

Sv: Läderskydd

Dyon har läderskydd med fårskinnsfoder och bred elastisk knäppning, inga smala läderremmar, finns även i svart:

dyonframben.JPG

dyonbakben1.JPG

Finns på henrikssons ridsport.

Dehär från kentaur har inte fårskinnsinsida, men av läder.
lir lättare att hålla rent.
Finns i svart också, och med matchande bakskydd från Equilex
shoppen_fil.php

Iofs, det blir rätt så krångligt med fårskinn, men det är ju så snyggt och så :love:
;)

Liknande trådar

Hemmet Efter ändrad planlösning av kök kommer vi inte längre ha en fönsterbräda vid vårt större köksfönster. Jag är ändå sugen på att ha något...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: SaraMara
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 710
Senast: BornAgain
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 539
Senast: Minett
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden