Läderstövel från Hööks

sweet_knorven

Trådstartare
Jag undrar vad ni tycker om HorseHeads läderstövel med snörning från Hööks. Är de hållbara och bekväma? Är de prisvärda?

Måtten (junior) verkar passa mig alldeles utmärkt och det står att skaften är mjuka, vilket jag vill att skaften ska vara, och så är de inte så dyra.

Så skriv på vad ni tycker om allt från utseendet till priset. :)

Sv: Läderstövel från Hööks

Jag har försökt söka men jag har inte hittat något. :o Jag är nog _rätt_ dålig på att söka...Får göra ett nytt försök då.

Sv: Läderstövel från Hööks

jag köpte den gamla modellen för att jag tycker mer om den, jag var i butiken o testade, den nya stöveln har mkt grövre sula en den gammla. vist är lädret mjukt och man måste ge stövel en chans att blir mjukare och mer smidig, det tar juh alltid lite tid med läder, men skaften på dom nya är mjuka men inte så dom lägger sej ner eller format sig massor. beror på vilket sätt du menar mjukt? :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: Squie
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 895
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka