läderstövlar!

suisyola

Trådstartare
min älskade stölvlar är nu bortom räddning,så nu vill jag ha tips på bra läderstövlar som inte för dyra ..

Sv: läderstövlar!

Japp, Mountain Horse SCS3 - helt förbättrad och verkar vara super! Funderar själv på dem och det är flera elitryttare som hoppar med dem! :) .

Så många klagomål de fått från deras senaste stövlar så tror jag faktiskt att de funderat på det mycket och förbättrat!

Ser ut som vanliga hoppstövlar... Inte lämpade för dressyr tyvärr, borde finnas utan snören!

mh_highcalib_450.jpg
.

kan du inte titta efter något begagnat?
Stövlar brukar inte ha så bra andrahandsvärde och har man något sånär "normala" mått så kan man hitta en hel del. ;)

Det är stövlar, stigbyglar och stigbygelplattor som tillsammans hjälper en till bättre skänkelläge, vinkel på foten och bättre säkerhet!

fast cavallo talent är en "ungdomsstövel" har jag fått förklarat för mej..
fast de beror ju på hur gammal du e =D

Mina mått (5,52,35) fanns inte i Talent.. för de var en ungdomsstövel fick ja i förklaring.

Liknande trådar

Hemmet Vet inte riktigt vad som hänt med min gjutjärnspanna. Som om det finns en film som släpper? Är den bortom räddning? Har försökt fetta om...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: Kakis
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 317
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka