Ladugårdsvägg

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare skjootan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 867
S

skjootan

VART hittar men en sadel som passar en Knap med en rygg som en ladugårdsvägg??? Icke bomlöst vill ju gärna ha western men i dett afall är jag glad om EN sadel passar. Han är lite stor runt om (inte riden på länge å matte hans tycker om att han ska vara rund å go) :D Hjäääälp :)

Sv: Ladugårdsvägg

glömde som alltid då fylla i premunation.

En fråga till Funderar på enbomlös westernsadel någon som har erfarenhet de är till min andra kille :)

Varför bomlöst till ena och inte till den andra?

Därför den ena är min egna :D den andra är foderhäst :D så därför,han med ladugårdryggen är den som är foderhäst och då tänker jag ännu intte lägga ut de pengarna MEN de kan ju bli billigare *humm*

Om du har en bomlös till din egna kan du helt enkelt ha två olika framvalv och använda samma sadel på båda med lite modifikation bara? :)

Hehe var vad jag tänkte ochså tills jag kom på att jag å medryttaren kanske rider samtidigt gsnak så ofta :smirk: då blir de konstigt en häst utan sadel,visst rider jag barbacka men inte så ofta de klarar inte rumpen :D

tjaaaa nu är de ju så då att jag INTE tänker lägga ut de pemngarna på denna häst,ännu då han inte är min :D till min kille har jag redan tittat ut sadel men de fattas manny :D Men såg ju en billig bomlös som kanske kan passa lill killen *harkel* piaff bomlös nån erfarenhet av den någon?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka