Låg byrå 60cm bred.

FadeAway

Trådstartare
Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den ska tapetseras så liksom inget dyrt.

Vi letade låga byråer till barnens rum som har snedtak, de har flera modeller på Jysk. Inte den bästa kvaliteten på deras grejer men helt ok ändå, inte så dyra heller.

Inget på blocket och inget på facebooksidorna heller. Barnen är ett och tre och är svårmutade. Kollade närliggande loppisar idag utan fynd :(

Rast är både för hög och för bred.

Senast ändrad:
Du får bevaka Blocket och ha lite tålamod. Det kommer ju ut nya saker hela tiden. Även second hand-varuhus som Erikshjälpen och Kupan är värda att bevaka.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
Hemmet Som allt annat i vårt hus är badrummet pyttelitet. Svårt med förvaring, bland annat. Vi har i nuläget ett gammalt "pottskåp" samt en...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: hvala
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 687
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar