lag-SM -06

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 78
  • Visningar Visningar 4 518
B

Binsan

vet någon den definitiva platsen ännu??

hermanstorp och trossnäs och nån mer klubb stod det visst emellan...

Sv: lag-SM -06

Bunge och örebro vill oxå vara med i leken.....
Fälttävlanskommiten hade möte igår och ska ta beslut inom kort.....

Vi på Trossnäs har sökt i första hand LagSM ponny men tackar naturligtvis inte nej om vi får förtroendet att ordna det för både ponny och häst.........

Vi håller tummarna;)

Vi hoppas på det, men det är som sagt flera duktiga arrangörer som ansökt så vi får väl se ..............håll tummarna för oss, det skulle vara jättekul att få göra den tävlingen

Säg till när ni vet! Vilka klubbar är det i mellan?

Tror du Udden tar andra raka Lag SM guldet på stor häst? :angel: Jag tror det. Får ordna bussresa med hejjar klack när det blir dags. Eller skall du vara hästskötare då också?

shady skrev:
Tror du Udden tar andra raka Lag SM guldet på stor häst? :angel: Jag tror det. Får ordna bussresa med hejjar klack när det blir dags. Eller skall du vara hästskötare då också?

Det tror jag åxå :banana: :banana: :banana:

Mja, jag kommer inte att rida för Udden nästa år.....vi har pratat med en annan stockholmsklubb som ger rätt bra med resebidrag osv, så det blir nog den klubben nästa år iaf, sen får vi se.....

Äsch, nästa år får Sune gå i Stora Wäsbys lag och han lämnar inga tävlingar utan rosett... ;) Nästa år ska vi försöka begränsa dem till blågula.. :angel: :D

Det där med begränsning till blå/gul, kommer jag att ta fasta på vad gäller Busan också. :angel: Tack för tippset. ;)

mm, men så är det, men kan vi få del av pengarna som finns så är det very nice, blir ju inte precis billigare resor när man kommer uppåt i klasserna.....

hermanstorps SM var ju rätt lyckat sist tycker jag så det vore kanon om de kunde arrangera igen! :) :)

sämsholms lah-SM var också bra som de hade hand om för ett antal år sedan, men klubben har ju knappt 30 medlemmar.....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev Perstorps Ryttarförening som, med minsta möjliga marginal, tog hem guldmedaljerna i Folksam Lag-SM i fälttävlan för häst. I...
Svar
0
· Visningar
284
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka