lag-SM -06

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 78
  • Visningar Visningar 4 518
Sv: lag-SM -06

Trossnästösa skrev:
Lag SM ponny och häst kommer gå på Trossnäs :bump: :bump: :bump:
Mycket jobb blir det men det är alltid roligt att få ordna större tävlingar:banana:
Har ni några önskemål eller ideer så kom gärna med dem:D
Enda kruxet med att ha det hos oss är uppstallning i september, då är alla hästar inne och gymnasiet igång. Vad föredrar ni? Portabla boxar vid terrängbanan(dyrt är jag rädd för) eller Färjestad Travbana (2,2 mil från tävlingsblatsen, bra väg men långt......)

Båda SM!:o Det är bra mkt närmare än Gotlan iaf....:) ;)

Skulle inte Bunge arrangera två * den helgen också enligt den uppdaterade teminen???:crazy:

Så sant så, vad som står på jackan spelar mindre roll. Det roligaste är ju att träffa trevliga och goa människor.

Härligt!!!!! Då blir det inte så mycket fritidsproblem för Tösa fram i höst då!!:p

Vad kul att ni fick Lag SM för häst :bump: :bump:

Nu bara ska vi skaka ihop ett lag :banana:

Trossnäsfolket är de trevligaste som går att hitta ;)

lånade inte Alingsås in två ryttare till deras lag från Loo eller bytte de klubb under året???:crazy: :)

Alla deras 3 ryttare från lag-SM rider för Alingsås enligt ridsport.se iaf, men tittar man på resultat står det Loo på 2 av dem :confused:

får man byta klubb under året?

Ja, man fårt byta klubb under året.
Jag tror att man måste...
1. Betala ca 500 kr i adm avgift
2. Betala en ny licens
3. Ha godkännande från bägge klubbarnas ordföranden att övergången accepteras från bägge parter.

Lite jobbigt, men kanske värt besväret!

I Trossnäs vill vi ha mobila boxar på tävlingsplatsen.
Det är alldeles förmycket "åka" med tävlingstaggade hästar.

Trossnästösa skrev:
Lag SM ponny och häst kommer gå på Trossnäs :bump: :bump: :bump:
Mycket jobb blir det men det är alltid roligt att få ordna större tävlingar:banana:
Har ni några önskemål eller ideer så kom gärna med dem:D
Enda kruxet med att ha det hos oss är uppstallning i september, då är alla hästar inne och gymnasiet igång. Vad föredrar ni? Portabla boxar vid terrängbanan(dyrt är jag rädd för) eller Färjestad Travbana (2,2 mil från tävlingsblatsen, bra väg men långt......)

NEEEEJ !! Fan oxå varför skall Lag SM gå så lååångt bort och in i ödemarken för;)

Jag tror dom flesta föredrar att ha boxar vid terrängbanan, finns ju inget värre än att åka och åka fram och tillbaka hela tiden.

Kul för er att ni fick Lag-SM:et!! Jag tror åxå boxar vid terrängbanan är bäst!!! :D

när man byter klubb under året behöver man väl inte betala en ny lincens?:confused: det är väl bara administrationen och klubbens godkännande som gäller???

GRATTIS till Trossnäs, det skall bli roligt.Vi har ju lite att försvara .....

Göteborg, Borås och Sämsholm etc har alla väldigt fina tävlingar...:)

har faktiskt aldrig varit å tävlat i Göteborg! Måste jag göra!! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev Perstorps Ryttarförening som, med minsta möjliga marginal, tog hem guldmedaljerna i Folksam Lag-SM i fälttävlan för häst. I...
Svar
0
· Visningar
284
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer