Laga lecasten?

fejko

Trådstartare
Eftersom min förra tråd blev "sönderpsykologiserad" startar jag en ny. Kort och gott: Går det att laga lecasten? Hur gör man?

Sv: Laga lecasten?

Handlar det om en lös sten som gått i två bitar så borde det väl funka med plastic padding.

Är det en sten inne i en mur som är trasig har jag inget direkt tips att ge. En möjlighet skulle ju kunna vara att man tar ur den trasiga stenen och sen trycker dit en ny och pressar in murbruk runt om.

Liknande trådar

Anläggning Får hagar se ut såhär? Hela hagen är tyvärr upptrampad och hästarna kommer in med lera upp till knäna så man är tvungen att spola för...
Svar
3
· Visningar
776
Anläggning Jag har byggt om ett gammalt kostall. Golvet behöll vi, men nu har unghästen börjat gräva loss stora stenar ur golvet som är av cement...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Scata
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 503
Senast: WildHorse
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 343
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna