Laga täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 689
E

Egonson

Hur lagar man bäst ett litet hål/reva i yttertyget på ett regntäcke?
Lagningen ska ju helst tåla väder och vind också.

Mitt nya, fina täcke.. :cry: :crazy:

Sv: Laga täcke

Jag har funderat på det, men det är ju fult ju :p Mitt fina, klarblå täcke med en silverruta mitt på.. :D
Fast man kanske kan ta en liiiiten tejpbit, typ inifrån eller nåt. Få se vad jag kan åstadkomma :p

Eller, så kan du skriva hästens, alternativt dina initialer med silvertejp. Jättefränt ju! :D

overtyre: Näää.. Urs :D Haha, det skulle ju vara en syn :rofl: :banana:

Ja just det, hon finns ju med :idea:
Men är det inte dyrt då? Får kanske ta reda på det.
Ska prova med silvertejp i alla fall, tänkte försöka knöla in en bit och fästa den från insidan, sen på med lite lim och sen en silvertejp till. Det är ju ett ganska litet hål denna gången..
En stor buse i hagen som biter min pålla i baken :cry: :p

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
458
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
R
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka