Låga transportskydd?

feel

Trådstartare
Finns det sådana? Min häst hatar de höga som går över hasen och jag är dödligt less på att linda...

Sv: Låga transportskydd?

Hade du inte haft såna krav ( ;) ) så hade jag tänkt rekommendera de som finns hos en annan stor hästaffär som börjar på B ( :angel: ), hade såna till alla mina hästar innan jag hittade en omgång höga som vallacken accepterade, dessutom är de väl så nära gratis man kan komma.. 135 kr tror jag jag gav och jag har inget att klaga på.

Jag har precis köpt de låga från Bucas. De är snygga, och ser ut att vara i bra kvalite. Men jag har inte hunnit prova dem på pållen ännu ;)

Har ett par hansbo, låga med rejäl karborre. Vet vad du menar, min häst skulle dö om hon fick höga bak skydd på sig!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
967
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
988
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet