Lagallians

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Wilden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 808
W

Wilden

Hej!
Kan två klubbar bilda allians för div 2 hoppning?
Min klubb har några ryttare och "grann klubben" har några.
Men vi får inte ihop lag var för sig.
//W

Sv: Lagallians

Jag tror inte man får låna in ryttare från andra klubbar förrens i div 1. jag frågade på min klubb eftersom jag ville starta div 2 men det var ingen mer från min klubb som var intresserad och då sa dom att man inte fick det.

Okej, vad synd. Ska höra vad "distriktet" säger. Det kanske inte är samma regler överallt.
/W

Gå in på ditt distrikts hemsida och kolla upp det..
Har för mig att man inte får det, men är lite osäker.

Här i Östergötlad får man det vet jag iallafall. Fast de kanske bara var på ponny. Som sagt har de olika regler överallt :crazy:

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och... 53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
55 649
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige skickar två starka lag till nationstävlingar i hoppning och dressyr i Rotterdam, Nederländerna. Här är ryttarna som får chansen...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka