Lägg till/ta bort program i Windows 7

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fozzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 7 982
F

Fozzie

Har precis skaffat en ny dator med Windows 7 o jag hittar inte Lägg till/ta bort program eller liknande.. :confused:
Finns det?

Sv: Lägg till/ta bort program i Windows 7

ja, i kontrollpanelen, heter numera "program", varken mer eller mindre har jag för mig.

En annan lösning är att helt enkelt söka på det: Öppna Start-menyn, skriv in "lägg till", vänta lite, klicka på "Lägg till/ta bort program" som dyker upp.

Under Win7 kallas det numera Programs and Features. Du hittar det under:
Kod:
Control Panel\All Control Panel Items\Programs and Features
... så på svenska borde det väl bli ungefär:
Kontrollpanelen\Alla objekt i Kontrollpanelen\Program och funktioner
... ganska vilt chansat :)
Går du in på Kontrollpanelen via startmenyn borde du åtminstone se antingen "Programs and Features" eller "Program och Funktioner*" hursom :)

* Osäker översättning

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
373
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka