Lägg ut bilder på söööta hundar;)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare 90natta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 959
Sv: Lägg ut bilder på söööta hundar;)

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:

Hon ser nästan exakt ut som en renrasig Leonberger :) Söt söt!

//Smulis med 2 st. Leonberger pojkar :love:

hon e söt:love: dock lika flummig på bilden som i verkligheten:rofl: Leonberger har jag aldrig hört men sankt bernad eller border collie:eek:
Fast hon e en renrasig Landseer;)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)

Nej inte din hund, sofie_g eller vad hon hette. Hon hade en blandras mellan Leonberger och Schäfer. Inlägget som jag skrev innan var riktat till dig: "Nu syns den för mig i alla fall :) söt vovve :) " Det syns att din är en Landseer :D Det var någon annan som skrev förut på ett annat forum att en Landseer ser ut som en Leonberger med BC färger :D Det finns en uppfödare som har både Leonberger och Landseer uppfödning :)

ha ha ok..:rofl: kan det va "kusbolejonets":angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 596
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka