Lägga in bild i bloggen.. Webs.

MiniLi

Trådstartare
Jag har startat upp en ny hemsida på webs. Men har stött på problem när jag vill lägga in bilder i bloggen, finns ju en ikon och jag har bilder uppladdade men det går inte att dubbelklicka på någon av bilderna! Har provat på två olika datorer och både i explorer och chrome, ingen skillnad.
Har kollat på "hur gör man filmen" och där klickar de bara och så finns bilden i bloggen hur enkelt som helst. Men hos mig funkar det inte alls.

Hjälp någon?

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 754
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 410
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 113
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka