Bukefalos 28 år!

Laghoppning

ellaj

Trådstartare
Hej!
Jag har några funderingar kring laghoppning.
Vad betyder Divition 1,2 och 3? Vad för höjder hoppar man då? Är det både för ponny och häst? :)
Hoppar man alltid någon typ av "divition" när man laghoppar? Tacksam för svar!! :D
 
Sv: Laghoppning

En del visningar men ingen som vill svara :) behöver inte vara svar på allt bara så jag hänger med i krokarna ;)
 
Sv: Laghoppning

Du kan gå in på ditt distrikts hemsida för att läsa mer om vilkja höjder som gäller :) Men här har det varit Div III 100 CM Div II 110 osv :) ( Häst ) Div I är högsta :) Ja det finns för både häst och ponny :)
 
Sv: Laghoppning

tack så mycket för svar, ja det ska jag allt göra :) Är det allltid Div när det kommer till laghoppning? :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: zarmino
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
739
Utrustning Hej! Har en fundering kring freejump airbag vest🙂 Är den godkänd att tävla med? Har ni/ har haft en sådan och vad är eran åsikt om de ...
Svar
0
· Visningar
273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp