• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Andra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 757
A

Andra

Jag har blivit tillfrågad att vara lagledare förvårat div 3 lag. Vad innebär det egentligen? Är det mest att hålla koll på starttider och sånt?

Sv: Lagledare

Om jag frågar såhär då? Hur ska den perfekta lagledaren vara enligt er?

Sv: Lagledare

Jag är lagledare för våra div II och div III-lag. Det du ska göra är att sätta ihop (ofta tillsammans med de som ska tävla) och anmäla laget till de olika omgångarna. Det gör du via mail oftast.
Sen är det bara att peppa och stötta och hålla ihop laget, så det blir en bra stämning och att ni har kul.
Inga svårigheter egentligen. :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer? Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka