Lagra bilder

Sporthorse

Trådstartare
Nu känner jag mig verkligen gammal, men om man har rikrigt mycket bilder och dåligt med minne på sin telefon, vart kan man lagra bilderna och filmerna utan att behöva släpa på usb?
Jag har Android.

Molntjänster är inte säkra de heller. Finns inga garantier för att bilderna inte försvinner. Det bästa är väl att ha molntjänst plus extern hårddisk eller USB-minnen plus på dator.

Molntjänster är inte säkra de heller. Finns inga garantier för att bilderna inte försvinner. Det bästa är väl att ha molntjänst plus extern hårddisk eller USB-minnen plus på dator.
Livet ger få garantier,. Möljigen bankfack
Huset kan brinna upp. Kaffe kan spillas i hårddisken. Molnet kan försvinna.

Jag har det mesta viktiga sparat i OneDrive. Några saker finns på flera andra ställen också.

Men behöver man inte vara kassaskåpssäker är molnet (i mitt fall OneDrive då) enklast och skapligt säkert. Telenor har en egen tjänst och det finns flera. Min Samsung hojtar ibland om nån lagringsplats som jag itne brytt mig om att undersöka.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
674
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna