Bukefalos 28 år!

Lagseger för Petronella Andersson och Christian Ahlmann

Petronella Andersson och världstrean Christian Ahlmann vann parklassen på 1,60 i Paris. – Det var roligt, man rider inte i lag så himla ofta och för min häst är det nytt att gå på lite större tävlingar så jag tyckte att han gjorde det väldigt bra. Sen hade jag tur att ha en bra partner så vi kunde vinna det här, säger Petronella Andersson till SVT Sport direkt efter segern i Grand Palais. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.svt.se/sport/ridsport/lagseger-for-petronella-andersson-och-christian-ahlmann
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre svenska ryttare hade kvalat in till parklassen på 1,60 i Paris. Petronella Andersson parades ihop med världstrean Christian Ahlmann...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenske ryttarstjärnan Peder Fredricson är på jakt efter nya framgångar i Londons världscuptävlingar i dag. Han väljer att rida...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ryttaren Peder Fredricson på Hansson WL blev fyra vid Grand Prix-tävlingen i Paris. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp