Läkare med huvudsjal?

Även indiska kvinnor som bär sari brukar täcka huvudet och de är inte muslimer eller ortodoxa på något sätt. Hos sikher så är det männen som aldrig får visa sig utan sin turban enligt religion. Intressant med kulturella och religiösa faktorer och hur annorlunda människor upplever det.
 
Och påståenden av den sorten måste sägas emot direkt, där och då, inte långt senare någon annanstans. Då är det för sent, de falska påståendena har redan slagit rot. Som med Donald Trump t.ex. - han ljuger ju non stop, hela tiden, kommer med bisarra påståenden - där borde någon blixtsnabbt kontra med att -Nej! Det är inte sant! istället för att han får gala på och kanske, kanske någon påpekar att påståendet var falskt i någon demokratisk TV-kanal som Trumps anhängare ändå inte lyssnar på.

Det florerar SÅ många bisarra och falska påståenden just nu, inte minst med anknytning till valresultatet, att man blir mörkrädd.
Då säger jag emot direkt här och nu beträffande påståendet att Donald Trump "ljuger non stop hela tiden och kommer med bizarra påståenden". Det är din åsikt, inte fakta.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 351
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit deprimerad i väldigt många år och under åren har jag känt att jag blivit mer och mer avslagen i mina känslor, inte pga...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Lyan
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp