Läkare med huvudsjal?

Även indiska kvinnor som bär sari brukar täcka huvudet och de är inte muslimer eller ortodoxa på något sätt. Hos sikher så är det männen som aldrig får visa sig utan sin turban enligt religion. Intressant med kulturella och religiösa faktorer och hur annorlunda människor upplever det.

Och påståenden av den sorten måste sägas emot direkt, där och då, inte långt senare någon annanstans. Då är det för sent, de falska påståendena har redan slagit rot. Som med Donald Trump t.ex. - han ljuger ju non stop, hela tiden, kommer med bisarra påståenden - där borde någon blixtsnabbt kontra med att -Nej! Det är inte sant! istället för att han får gala på och kanske, kanske någon påpekar att påståendet var falskt i någon demokratisk TV-kanal som Trumps anhängare ändå inte lyssnar på.

Det florerar SÅ många bisarra och falska påståenden just nu, inte minst med anknytning till valresultatet, att man blir mörkrädd.
Då säger jag emot direkt här och nu beträffande påståendet att Donald Trump "ljuger non stop hela tiden och kommer med bizarra påståenden". Det är din åsikt, inte fakta.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som... 2 3
Svar
51
· Visningar
9 013
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka