Lamicell Cup!!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare TeamWahlund
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 828
Sv: Lamicell Cup!!

Hur är agriahoppet i jämförelse till lamicell?

Är de samma höjd? 110?

:)

Jag frågar igen om någon vet hur kval-poängs-listen/tabellen ser ut?
Alltså vilka poäng man får för vilken placering osv.

Eller kommer den kanske upp när det är dags att börja kvala?

Jag hittar ingen översikt på det någonstans, men det borde faktiskt finnas på regelsidan.

Agriacupen går i 120 och har färre kvarts/semifinaler. I lamicell fick alla som anmält sig i distriktet vara med i semifinal även om man inte tagit poäng. I agriacupen krävdes att man tagit placering i 120 för att få starta kvartsfinal. Så det är helt klart tuffare. Samtidigt var det bara 7 som kom till start i agricacupens kvartsfinal i min zon och ungefär lika många kom till start i lamicell i distriktet.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 598
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 268
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Elo
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka