Lamicell hjälm

bambi82

Trådstartare
Nån som har en sån och vad tycker ni? Tänkte köpa en hjälm till och har länge kikat på lamicells. Har provat transformern och tyckte den var skön vet nån om passformen är den samma på deras andra modell master? Tycker den är snyggare tror jag så lutar åt att det blir en sån.

Sv: Lamicell hjälm

Jag har en Lamicell Master och den är helt underbar :love: Har alltid fått huvudvärk av hjämar men inte med Lamicell. Den enda som är lite tråkigt med min är att halva Lamicell märket som sitter i fram har lossnat :(

Jag har Lamicell Transformer och tycker den är hur bra som helst. Perfekt på sommaren när det är varmt ute och du kan spänna som du vill ha den. Nackdelen är att den är väldigt kall på vintern, men det är också det enda negativa jag kan komma på med den :D

Jag tycker likabra om båda Men använder mastern mest eftersom den är svart. Den andra är grå o rosa, lite mer svårmatchad :)

Bra att den är sval! Tänkte ha den när det är varmt, har redan en jacson IRH och en CO jw hjälm och de är båda ganska varma.

Jag har en Lamicell Master och den är helt underbar :love: Har alltid fått huvudvärk av hjämar men inte med Lamicell. Den enda som är lite tråkigt med min är att halva Lamicell märket som sitter i fram har lossnat :(

Mitt märke har oxå lossnat! O det lossnade på FÖRSTA ridturen! Helt tokigt dåligt klister i det märket...

Men ridhjälmen e lika underbar att ha på huvudet ändå. :love:

Dessutom e den grymt snygg!

Har beställt hem hjälmen nu:) (och stövlarna jag skrivit om i en annan tråd och lite till) Hoppas inte märket lossnar direkt bara:crazy:

hihi nej det var nog jag som drog med en handduk på:)

Var det tretorn falsterbo? Isf har du väldigt bra smak ;)

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
385
Senast: tanten
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 068
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka