Lamicell PRO benskydd

Sv: Lamicell PRO benskydd

Jag har inte Lamicell, men Pro Hampa, dom är nästan identiska och jag tycker dom är jättebra! Bra passform, snygga och skyddar bra. Jättebra bakbensskydd med "skal" (eller vad det nu heter :p) på utsidan oxå, så bakbensskydden är oxå som en skål och inte bara en "platta" på ena sida

Ursäkta luddigt inlägg :angel:

hejsan!
Jobbade i belgien under 1 månad hos en ryttare och där använde vi bara lamicell skydd.. HUR BRA SOM HELST...!!

bra passform och de håller sig kvar!... har allvarligt försökt hitta såna i svergie men inte funnit några ännu, fast jag har kanske inte kollat så noga .. hihi...

De är iallefall skit bra!!

Det låter ju bra. Har hittat dom på hippson shoppen, 450:- för fram o bak

Jag har dem, är jättenöjd. Sitter jättefint.Tycker de är hufsat lätta att rengöra.

Jag har såna, och jag är jättenöjd med dom! Tycker dom är superbra, sitter bra och verkar hållbara.

Ok, verkar ju som om man måste ta å shoppa lite:angel: är sugen på ett nytt träns också...

Jag har catoga och hampa pro med dom ser ju likadana ut och jag tycker att dom är kanonbra :)
Anväder mina både på tävling och träning,och dom första jag köpte är lika fina nu som när jag köpte dom för ca 8 månder sen.

Stuhr

Min kompis har sådana dom är jätte bra:laugh:;):D:rofl:

Liknande trådar

Utrustning Läst lite forskning om skaderisk på överhettade senor i för varma benskydd. Många är emot fårskinn/ludd i benskydd och menar att det...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Kristall10
·
Utrustning Är Fir-Tech Allroundschabrak m. Elastiska Band lika bra som Equiband Pro System?
Svar
6
· Visningar
485
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?