L
Lawendel
Funderar på att köpa 4-packs benskydd från Lamicell, men undrar bara, är Lamicells skydd bra? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har använt mina i princip dagligen i lite över ett år och är jättenöjd med dem. De sitter kanon, är lätta att rengöra och håller bra (trots hårt slitage i form av häst som stryker sig rejält). Har även kört dem i tvättmaskin några gånger utan problem.
Jag har mest haft Eskadron tidigare (både vanliga och flexi-soft) och dessa är naturligtvis inte i deras klass men man får mycket för pengarna i alla fall.
oooh, finns de i rosa?jag tycker lamicell är skitbrahar inga egna men en häst jag brukar rida ibland har rosa lamicellskydd
de är jättebra och snygga fast de är flitigt använda i typ ett år. den hästen får lätt skav men inte av de skydden
![]()
Det stod i någon ridsport att dessa "teknik-skydd" kunde ge hästarna skador om man använde de ofta.Varför är det synd om hennes häst? Varför vill du inte använda de bakskydden?
Mvh Jordgubba![]()