Sv: Lammlägg

Efter min köttråd här på hund fick jag lära mig att allt rått går bra:D (utan testiklar som kunde fastna i halsen eller hur var det:p )

Det där hade jag inte tvekat kasta till min hund :d

Tja, i senaste hundsport uppmanas vi ju till och med att ge hunden tillagade kycklingskrov...

"Tja, i senaste hundsport uppmanas vi ju till och med att ge hunden tillagade kycklingskrov..."

Det måste jag missat! Jag är försiktig med tillagade ben - men de äter i princip allting annars, sålänge det är rått och fräscht. Inälvor brukar vara en höjdare...

Står om det i veterinärspalten. Själv skippar jag det nog, men råa kan de gott få ibland.

Han fick ett igårkväll, men jag ska ärligt säga att jag blev livrädd när jag såg vilka skarpa "flisor" det blev:eek:

Då skulle jag ta bort det från hunden :eek: Det stod om ben från olika djur + rått eller tillagat. Ben som flisade sig skulle man inte ge till hundar.

När jag såg det, tog jag bort det,vågar nog inte ge honom fler ggr:confused: Synd för jag kan få köpa lammlägg billigt!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 969
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 506
Senast: ufot
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
986
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?