Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
och lite ot
jag måste fråga vad det är för ras på dina får! Vi har ett gäng blandrasfår men har ingen aning vad det finns för ras bakom och din tacka på bilden liknade våra (när de är nyklippta)! Hade varit kul att veta.
Tyvärr kan jag inte vara med i tråden detta året då vi bestämt oss för att inte ha lamm detta året.Det blev så mycket trist förra året så vi har bestämt oss för att förtidpensionera vårt gäng från den delen så nu är de bara gräsklippare och familjemedlemmar. Ska vi ha lamm sen så blir det med nya tackor.
![]()
Lamm från förra året:
![]()
![]()
Jag är med i år också! Liksom förra året har jag ett gäng (21 st) texeldamer som beräknas lamma i slutet av april. Längtar efter lamm när jag ser bilderna, men med tanke på att termometern visar ett antal minusgrader är jag glad att det dröjer ett tag till innan jag behöver tillbringa timtal i mitt oisolerade fårhus.![]()
undrar om du har ull att sälja av den bruna jag är på jakt akut efter det nämligenpm mig så jag vet..
Hör av dig för ullhämtning.. Här finns MÄNGDER![]()