Lämna bort kaninerna en vecka..

Scandi

Trådstartare
Ska iväg på semester snart (hoppas jag) men behöver någon som tar hand dom mina fåglar och kaniner. Någon som vet något bra pensionat eller så man kan lämna dem till? Bor mellan göteborg och alingsås (floda, närmare bestämt).

Sv: Lämna bort kaninerna en vecka..

Hör med djuraffärer, de brukar kunna rekommendera och har ibland anslagstavlor där man kan hitta lite allt möjligt;)

Sv: Lämna bort kaninerna en vecka..

Har du ingen granne eller vän annars som vill tjäna en slant och mata och sköta om dem?
:)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
522
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 641
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet