Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min hund har även gått ut själv nattetid och lagt sig i snön. Det blev jävligt kallt inne, han glömde nämligen att stänga när han gick ut , men i övrigt var det inget som störde oss.
Skrattar, kan inte er hund stänga dörren efter sig? Trodde han att det var en svängdörr?
För övrigt, härligt frigjord syn på hunderiet! Bor ni vid enskild väg eller har hundarna respekt för bilar?
Mina är ofta ute. Mina närmsta grannar är min syster + sambo och mina föräldrar. I övrigt är det rätt tomt på folk här .
Lämnar mina utan problem ute om jag skall iväg en sväng. Har en ordentligt inhägnad tomt och oroar mig inte särskilt för att någon skall lyckas stjäla två rottor.
Hehe, ja ouppfostrade hund! Det var ingen hit att vakna upp i 14 plusgrader. Men vi älskar honom ändå.
Vi bor i slutet på liten grusväg i skogen med grannar. Det är ett sommarstugeområde som numera är mest permanentboenden. Men det ligger avsides så hundarna går aldrig i närheten av någon bilväg. Min hund har inte jättebra respekt för bilar, han hälsar gärna på dem. Dock bryr han sig inte om bilar hemma på tomten om det inte är vi som kommer. Härute är grannarna vana att det är djur på grusvägen. Det är mycket katter här så folk måste ta det lugnt för att inte riskera att köra på ngn. En dag när jag kom hem hade dom grannmöte. Katterna alltså. Det satt minst 9-10 st på vår tomt och samtalade. De skingrade sig dock och lämnade mina 5 kvar när jag kom. Jag undrar just vad de hade för fuffens för sig.
Jo men härute är det ganska lugnt, inga okända bilar rullar in på vår väg och grannarna gillar djur. Men såklart ska man inte bli för bekväm. Allt kan hända.
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...