Lämpligt pris på Easy boots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare maisan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 723
M

maisan

Vad skulle ni ge för ett par helt nya (ännu i kartong) Easy boot epics? Med tillhörande broddsatser. Nypris på allt var 1000kr.

Sv: Lämpligt pris på Easy boots

Om det var splitternytt så skulle jag gå med på 800-900 eftersom priset faller alltid lite, men det är ju inte ens uppackat, om jag förstod det rätt.

Sv: Lämpligt pris på Easy boots

Nä, jag har bara tagit upp den ena o kikat lite på den o stoppat ner den igen. Ville bara kolla då jag tänkte att 700kr i alla fall inte borde vara för mycket.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa När Sareks mage rasade helt i vintras fick jag tips av veterinären att ge allergifoder (RC Hypoallergenic) istället för magfoder...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: Wenniz
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 764
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka